Sisällön tarjoaa Blogger.

Miten ruokaremppa sujuu?


Mukavaa lauantai-iltaa!

Aika on kulunut siivillä arjen merkeissä. Tällä viikolla olen juhlinut omia synttäreitäni, vai voiko niitä enää tässä iässä juhlia :D Meidän perheellä on myös alkanut hiihtoloma, joka on aivan huippu mahtava juttu ja lomaa on jo tosissaan odotettukin. Siinäpä tärkeimmät kuulumiset.

Vuoden alusta saakka olen skarpannut ruokailun suhteen. Herkkuja olen uuden vuoden jälkeen syönyt vain pari kertaa. Muuten olen ollut melko tiukalla dietillä. Pakko on ollut, jotta vaatteet mahtuvat taas paremmin päälle. Hiukan olen myös lisännyt aerobista liikuntaa kuntosalikäyntien lisäksi.


No miten remppa on sujunut? Kiloja on lähtenyt muutama, mutta senttejä sitäkin enemmän. Vaatteet mahtuvat nyt paljon paremmin päälle ja olo on ollut hyvin jaksava. Yöt olen nukkunut hyvin ja päivät on kulunut töissä virkeänä ja tehokkaana. Kasvojen iho on parantunut ja kirkastunut. Miten olen pystynyt vastustamaan herkkuja? Töissä ja kotona on ollut tarjolla yllin kyllin herkkuja, mutta olen ohittanut ja aika helposti. Alussa oli hankalampaa olla erossa makeasta, mutta ajan mittaan makean himo on helpottanut. Ruokaremppa on siis kannattanut. 

Yllä olevassa suosikki salaattini eli Pulled pork-salaatti.

Nyt taidan vetäytyä katsomaan Putousta ja Haluatko miljonääriksi-ohjelmaa...Siis koetan katsoa molempia ohjelmia, joka hivelen on vaikeaa...:D

Mitä teidän viikonloppuun kuuluu?

Jaana


29 kommenttia

  1. Onpa mukava kuulla, että olet niin hyvin pystynyt välttelemään herkkuja. Voi, miten saisin itsenikin tuohon samaan moodiin.

    Mukavaa lomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Täytyy vaan tehdä se päätös ja olla sinnikäs. Ihanaa viikonloppua Johanna ❤

      Poista
  2. Alku on aina haastavaa, mutta kun pääsee yli, niin jo helpottaa. Ihanaa, kun mieli on virkeänä ja jaksaa. Makea on kyllä sellainen myrkky kropalle, että hui. Miksi sen pitääkin olla niin koukuttavaa...
    Oikein ihanaa lomaviikkoa koko perheelle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Sokeri, riippuvuutta aiheuttava, kouluttava myrkky... Kiitti, loma tekee terää varmasti 😊 Mukavaa viikonloppua Kati ❤

      Poista
  3. Hienosti olet onnistunut - saas nähdä kuinka minun käy, kun taas aloitin Ekopaaston;)
    Hyvää lomaa ja viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos 😊Tsemppiä ekopaastoon! Kuulostaa mielenkiintoiselta 😊

      Poista
  4. Hienoa, oon ylpeä susta!!Mä pyrkinyt arkena samaan, viikonloppuna sitten herkutellutkin ja lomalla. Nyt pitäis ottaa astetta tiukempi linja kun kesä häämöttää. Kiireetöntä viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Maiccu 😊 Tsemppiä sullekin rutistuksessa! Kivaa ja leppoisaa viikonloppua ❤

      Poista
  5. Hieno homma :) Mieki olen yrittänyt vain vko loppuisin herkutella ja perkule....Cittarissa ollut nyt irtokarkit 4,99euroa kiloa ja perjantain hain kilon pussin.Niitä syönyt kolme päivää sitten ja kauhea morkkis. Perso ko oon. Pitäis kolme neljä kiloa saada pois, niin olisin tyytyväinen ja kevyt oloa sekä ei entiset vaatteet niin puristais. Tsemppiä sinne!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin tiedän tunteen siellä irtsarihyllyllä... Huippu tarjous, josta ei voi kieltäytyä 😄 Makea kouluttaa, niin se on. Hyvää viikonloppua ❤

      Poista
  6. Sokeripaasto tekisi kyllä hyvää taas koko kropalle. Taidanpa startata nyt kun alan parantua tästä taudistakin vähitellen. Vielä pari päivää uusinta antibioottikuuria jäljellä. Yöks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä!Toivotaan, että nyt olet kunnossa ❤

      Poista
  7. Itse pääsin herkuista eroon todella helposti mutta ruoka-annosten koossa on edelleen mulla tsemppaamista. Olo on huomattavasti hoikempi mutta vaa´alle en ole vieläkään uskaltautunut astumaan. Eilen muu perhe mussutti jätskiä ja sipsejä niin minä ostin itselleni herkuksi suklaa pro budin, nam.
    Ihanaa lomaa muru, me lähdetään Rovaniemelle sukuloimaan ja laskettelemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaaka kannattaa kiertää kaukaa...Peili on monesti parempi vaihtoehto.Hienosti oot tsempata! Ihanaa lomaa Nanni ❤

      Poista
  8. Hienoa Jaana! Hyvin olet onnistunut, mieki olen ollut tammikuun alusta lähtien terveellisemmällä linjalla ja muutaman kilon saanu pois. Mieli on ollu virkeä ja väsymys poissa. Kyllä se kannattaa, kun välilä sitten vähän herkutteleeki :)

    Mukavaa sunnuntaita ja lomaa sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja hyvä sinä Sari! Hienosti on sullakin mennyt 😊👍 Tsemppiä 👍❤

      Poista
  9. Hyvältä kuullostaa tuo sinun ruokaremppasi <3 Varmasti hyvä tunne ja olo kun huomaa ettet senttejä hävinnyt vartalosta :) Aurinkoista sunnuntaita <3

    VastaaPoista
  10. Minulla useamman kuukauden jatkunut päivittäinen herkuttelu johti siihen että yks päivä mun lempifarkuista lensi nappi irti komeassa kaaressa... Reilun kuukauden olen nyt ollu herkkulakossa, tosin olen saattanut syödä yhden salmiakin silloin tällöin, olen kyllä hienosti välttänyt suuremmat repsahdukset esim kun töissä on pöydät notkunut herkkuja. Viikossa lähti 1.5 kg ja aattelin että onpas helppoa. Siihen se sitten jäikin, toiveissa olisi että vielä jos kilo lähtisi... Jatkan samalla linjalla. Sinä oot kyllä jaksanut hyvin 👍 Ihanaa lomaa ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienosti Suvi on mennyt! Just tuo 1-2kg lähtee, mutta siitä edespäin on tiukempaa. Hiljaa hyvää tulee.. Aurinkoista sunnuntaita Suvi ❤

      Poista
  11. Pitäisi itsekin skarpata noitten herkkujen suhteen. Täällä viikolla lauantaina en pitänyt karkkipäivää...no, pitsalla piti sitten herkutella ;) Viikolla yritän syödä terveellisemmin, välillä tulee lipsahduksia.
    Ihanaa lomaa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viikollakin on haastavaa usein olla herkuitta, kun nykyään joka paikassa on herkkuja tarjolla. Tsemppiä ❤

      Poista
  12. Ihana kuulla! Mä oon just ajetellut tehdä postauksen, kun oon pistänyt ihan läskiks syömisten kanssa :((((Ei oo meinaa helppoa vierottautua sokerista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, se lipsahtaa niin äkkiä, varsinkin lomalla...Ei se oo helppoa, ai nou....Tsemppiä ❤

      Poista
  13. Ihan loistavaa. Kyllä se omalla työllä saavutettu hyvä olo, paremmat unet, parempi jaksaminen ja peilistä näkyvä kirkkaampi ilme vaan motivoi <3

    VastaaPoista
  14. Hieno juttu :) Parastahan tuollaisella on se energinen ja hyvä olo. Itsellä on vähän enemmän opettelemista edelleen, mutta muutama kilo ja erityisesti niitä senttejä on lähtenyt, pienien asioiden opettelulla. Nyt pitäisi laittaa tuo sokeri kieltoon niin lähtisi enemmänkin! :) Mukavaa viikkoa kaima :)

    VastaaPoista
  15. Minä olisin myös ruokarempan tarpeessa. Hyvin on sinulla mennyt :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  16. Oletpa ollut sinnikäs! Mulla ei herkkulakko toimisi.. tekisi vaan enemmän mieli, jos kiellon laittaisin. Energisen olon voisin kyllä ottaa.. mahdoton yhtälö?? Jospa se tuo kevätaurinko piristäisi. Tänään ajattelin yllättää itseni ja muut ja käydä hiihtämässä ;).
    Myöhästyneet onnittelut synttärisankarille!

    VastaaPoista
  17. Ruokaremppasi kuulosta tosi hyvältä. Täälllä olisi taas tarvetta rempalle, kun tammikuu meni niin hyvin niin helmikuussa sitten lässähti ja nyt tarvitsisi aloittaa sama rumba uudestaa :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)