Sisällön tarjoaa Blogger.

Joululahja itselle?


Moikka!
Miten se aika on jälleen rientänyt niin nopsaan ja pian on jo joulu!

Ikinä en ole itselleni lahjaa ostanut, mutta kerta se on ensimmäinenkin! Olen haaveillut Hesan reissusta saakka itselleni uutta kameraa ja nimenomaan Olympuksen Pen E-Pl 7 kameraa. Uusikin  versio on tämän jälkeen tullut, mutta minulle käy tämä vallan hyvin. Tämä järjestelmäkamera on niin suloinen ja aah miten pieni. Mielessä olisi vielä saada se ihana pieni kameralaukku tähän, joka on kuin upea käsilaukku. Tämä ei ole muuten maksettu postaus, vain ihan vain omaksi ilokseni postaan. Kamera ei ole vielä minulla, vaan on postipojalla vielä tulossa minulle....

Onko teillä kokemusta kyseisestä kamerasta?
Tässäpä kuva tulevasta ihanuudestani. Värikin on ihan Super upea! Vai mitä sanotte? Alla muutama fiilistelykuva kamerasta. Kuvat lainattu Olympuksen sivuilta.


Oletteko te koskaan ostanut itsellenne lahjaa?

Tämä lahja olisi minulla jäänyt kyllä saamatta, jos en olisi saanut veronpalautuksia... Enkä usko, että voin ottaa tavaksi lahjojen ostamisen itselleni :D Nyt täytyy kiiruhtaa katsomaan, että miten seiskaluokkalainen on saanut luettua kokeeseen...Onneksi kohta koettaa joululoma koululaisellekin.

Ihanaa ja tunnelmallista iltaa <3

Jaana








29 kommenttia

  1. Tuosta kamerasta minäkin haaveilin mutta mies osti minulle erin mallin Olympokselta, oon ollu enempi kuin tyytyväinen tuohon minijärkkäriin, uskon että sinäkin iloitset tuosta pikkukamerasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ootan kovasti, että saan kameran kotiin 😊 Mukavaa iltaa Suvikki ❤

      Poista
  2. Tuo kamera on minullakin haaveissa. Ei vaan ole mahdollisuutta laittaa. Tuo on juuri niin passelin pueni, mutta hyvillä ominaisuuksilla. Pääsin vähän tutustumaan kameraan ja entistä enemmän tekee mieli :)
    Hyvän lahjan laitoit itsellesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja toivottavasti saat joskus omasi ❤ Mukavaa iltaa Sanna ❤

      Poista
  3. Ostin tuon saman kameran vuosi sitten ja olen ollut tyytyväinen. Nätti kameran ulkonäkö on kiva lisä ja kätevän kokonenkin vielä. Nyt olen opetellut kuvaamaan enemmän manuaali säädöillä ja harjoittelua aion jatkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai Sulla on tää kamera. Voisit pitää mulle oppitunnin 😂 Mukava oli kuulla kokemuksestasi. Ihanaa iltaa Johanna ❤

      Poista
  4. Tuo kamera on omalla listallani, saa nähdä tuoko pukki! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, Tsemppiä! Toivotaan, että pukki tuo sulle kameran ❤

      Poista
  5. Mäkin haluaisin uuden kameran. Sen pitäisi olla parempi kuin toi vanha. Mutta pieni kooltaan että viittiin raahata sitä sinne sun tänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, pikku kamera on siinä mielessä Kiva, että mahtuu laukkuun. Mukavaa iltaa ❤

      Poista
  6. Ooh, onnea uudesta kamerasta :). Olen kuullut vain hyvää siitä!! Mä ostin itselleni peilin joululahjaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. Se taitaa olla se peili,josta olet haaveillut. Mukava, kun Sait peilin ❤

      Poista
  7. Mulla on tuon edeltäjä, mutta tykkään siitä tosi paljon, näppärän kokoinen ja silti ihan järkkärin ominaisuudet ja säätömahdollisuudet! Hyvän lahjan ostit, uskon, että olet tyytyväinen😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti edeltäjäkin on näppärä kamera! Kivaa iltaa ❤

      Poista
  8. Ihana lahja :) Tuollainen olisi minullekin tarpeellinen lahja kyllä ;)Hyvää 3. adventtia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ihanaa adventtia sinnekin ❤

      Poista
  9. Onpa kaunis kamera. Tuota isoa järkkäriä mikä minulla on, on joskus tuhannen ärsyttävä kuskata mukana sen koon ja painon vuoksi.
    Muiskuja sunnuntai-iltaan.

    VastaaPoista
  10. Hienon lahjan hankit itsellesi!
    Jos minun pitäisi hankkia kamera, niin se olisi juuri tuo. Kiva, kun tuohon saa erilaisia laukkuja ja hihnoja ja näyttävätkin hyviltä niinkuin kamerakin;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sano muuta. Kyllähän se vähän kaivertaa ostaa itselle....No nyt on tilattu. Mukavaa joulun aikaa ❤

      Poista
  11. Ihana kamera. Minäkn ostin itselleni veronpalautuksista pienen lahjan. Olen onnellinen GUESSin uuden käsilaukun omistaja. Itseä pitää muistaa hemmotella;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Guessin laukut ovat hienoja! Ihanan lahjan ostit! Pitää sitä joskus itseään hemmotella 😂 Mukavaa viikkoa ❤

      Poista
  12. Onnea uudelle kameralle ja upea on. Täälläkin toivon samanlaista, sillä etenkin näin talvella tuo kännykkäkamera ei taivu pimeällä. Ihanaa uutta viikkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Tiia! Nyt pimeällä kuvaaminen on kyllä haasteellista... Ihanaa viikkoa ❤

      Poista
  13. Kivan näköinen kamera ja soppelin kokoinen. Itte kun ostaa itelle lahjan, saa ainakin mieleisensä. Olitko lauantaina Ruotsin Haaparannalla Ica Maxsissa? Aivanko olisin nähnyt sinut, mutta enhän mie viittinyt tulla kysymään että olex Jaana? Joskus käynyt niin, että olen kattonut vääräksi hekilöksi. Isäntäki oli mukana, olis ollut noloa jos et olisi ollutkaan sie :) Paljon samaa näköä ainaki oli. Kaksoisolento?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä ica maxissa 😊 Oispa hauska ollut jutskata 😊 Mukavaa viikkoa ❤

      Poista
  14. Kyllä itseä pitää hemmotella ja ostaa välillä lahja.
    Mukavaa alkanutta viikkoa.

    VastaaPoista
  15. Kyllä minäkin lahjon itseäni joskus ;) Tänä vuonna tiedossa on suorastaan huippujoululahja, itselleni ;)

    Ihanaa, että sinulla on nyt tuo kamera! Kerro sitten täällä tarkka reportaasi mitä pidät kamerasta! Olen itsekin haaveillut uudesta, pienemmästä kamerasta, mutta se valinnanvaikeus... Pitäisi saada viikon koeajalle kamera omaan käteen voidakseen todeta onko se omaan käteen sopiva. EPL7 vaan taitaa olla ihan huippu, vaikkakin hintavahko...mutta ehkä sen väärtikin, kun niin moni on niin älyttömän tyytyväinen? Jään odottelemaan kokemuksiasi :) Onnea uuden kameran omistajalle ♥

    VastaaPoista
  16. Aivan mielettömän hyvän lahjan olet valinnut :) Kyllä itseäkin pitää hemmotella. Minäkin ostan yleensä itselle jonkun joululahjan :)

    VastaaPoista
  17. Aah! Kaunis kamera. Haluun kans!
    Mukavaa viikonloppua <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)