Sisällön tarjoaa Blogger.

Lomalle uusissa ripsissä

Jopas viikko hurahti jälleen vikkelään. Mulla alkoi syysloma viime perjantaina ja hetimiten suuntasimme auton nokan kohti Vuokattia. Vuokatissa nautimme Katinkullan kylpylästä, ulkoilusta ja keilaamisesta. Siinäpä se mennä vilahti muutama päivä heti loman alkuun. Eilen palailimme lomalta kotiin.

Kotona olikin tiedossa huippu ihana asia.
Pääsin nimittäin yhteistyön merkeissä kokeilemaan oululaista Kauneushoitola Tiiuskaa. Olen jo vähän aikaa haaveillut ripsen pidennyksistä ja volyymiripsistä. Kesällä minulla olikin volyymit, kuten joku varmaan muistaakin. Mietiskelin hetken, että minne menisin ottamaan uuset ripset. Eräs ystäväni mainitsi minulle, että hän on käynyt Tiialla ripsien pidennyksessä jo pidemmän aikaa. Otin Tiiaan yhteyden suosituksen perusteella ja pääsin hänen kanssa yhteistyöhön. Tiian löydät Facebookistakin.


Kiitän ja kumarran Tiiaa huippu ihanista ripsistä. Voin suositella Tiiaa. Tiialta löytyy toki muitakin palveluksia, kosmetologin ammatin puolesta. Kyllä näillä ripsillä kelpaa lähteä Helsinkiin Indiedaysin gaalatilaisuuteen ensi viikolla <3 Saa nähdä jäänkö näihin koukkuun näihin ripsiin...

Ihanaa viikkoa sinne ruudun toiselle puolelle💕

Jaana










17 kommenttia

  1. Ihanat ripset ja kaunis sinä :)

    VastaaPoista
  2. Kylläpä olet kauniina!! 😍

    VastaaPoista
  3. Upealta näytät :) Mukavaa Helsingin reissua sinne!!!

    VastaaPoista
  4. Onpa kyllä ihanat räpsyttimet.
    Alku kesästä mulla oli kans ripset jotka voitin Päivin blogista ja ne oli ihanat, harmi kun ne pysyy vain niin vähän aikaa. Ihanaa lomaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, aikansa kestävät. Mukavaa viikkoa Nanni 😘

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitti Sari 😘 Mukavaa viikon jatkoa 💕

      Poista
  6. WAU mikä kaunotar siellä <3 Upeat räpsyttimet!

    VastaaPoista
  7. On kauniit!Pitäisköhän itsekin laitattaa tuollaiset.Mun tyttäret molemmat käyttävät pidennyksiä ja yksi ystävätär.Terkut täältä Nizzan suunnalta!

    VastaaPoista
  8. Upealta näyttää :) Mukavaa viikonloppua sinne :)

    VastaaPoista
  9. Kaunis :) Mä en ole vielä uskaltautunut kokeilemaan.

    Kivaa viikonloppua !

    VastaaPoista
  10. Upeat ripset. Itse en ole koskaan kokeillut muita kuin irtoripsiä, joita laitan silloin, kun on juhliin meno.
    En jaksaisi käydä huollattamassa niitä, kun olen niin saamaton varaamaan aikaa yleensäkään mihinkään ennen kuin pakon edessä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)