Sisällön tarjoaa Blogger.

H&M Homen jouluisia tuotteita!

Mitenkäs siellä on joulukoristeluiden suhteen? Täällä on jo kovasti kaiveltu koristeita esiin. Loppujen lopuksi jouluun on alle kuukausi jäljellä ja viikot kuluu niin nopeaan. Usein käy niin, että joulun ajasta ja jouluisesta kodista ei ehdi nauttia tarpeeksi. Tänä syksynä olen päättänyt niin, että valot sun muut jutut voi kaivella nyt jo esiin.
 
Haluaisin mainostaa hieman H&M homea. Olen nimittäin tilannut sieltä paljon kivaa kotiin. H&M homesta löytää paljon kivaa sisustustavaraa ja edullisesti. Usein, kun avaan kyseisen firman nettisivut, en malta niitä enää kiinni laittaa, ennen kuin olen tehnyt tilauksen...
Kaiken lisäksi tuotteet ovat edullisia ja ihan ok laatuisia. Itsekin, kun olen kuuluisa hamstraamaan kaikkea kivaa kotiin, niin tämä on juuri oikea paikka mulle....Ei kirpaise tilata useinkaan.
Eniten olen tilannut H&M sieltä koristetyynyliinoja. Niitä löytyy monenlaisia ja -värisiä.
 
Nyt vasta tilasin sieltä ihanan pellavaisen pöytäliinan, ajatellen joulukattausta. Vietämme pitkästä aikaan kotona joulua, ihanaa.
 
Onko teille H&M homen tuotteet tuttuja?
 
Alla muutamia suosikkejani H&M nettisivuilta. Kuvat lainattu sieltä.
 
 



Tämä ei ole yhteistyöpostaus, vaikka joku niin voisi ajatellakin... Olen vain niin innoissani kyseisestä "putiikista". Onhan kyseinen liike Helsingissäkin, mutta viimeksi siellä käydessäni en löytänyt sieltä mitään. Usein käy juuri niin, että löydän monet muutkin tuotteet netin kautta.
 
Kiitos teille rakkaat lukijat edellisen postauksen runsaista kommenteista <3
 
Mukavaa iltaa sinne ruudun toiselle puolelle!
 
Jaana

21 kommenttia

  1. Kivoja tuotteita ja itsekin olen tuolta aika usein tilaillut:)
    Jouluun ei todellakaan ole enää pitkää aikaa, joten ei kun nauttimaan täysillä!!!
    Mukavia loppuviikon päiviä Jaana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Mukavaa, kun saa ihan rauhassa alkaa jo fiilistellä joulua :) Mukavaa iltaa Sari ♡

      Poista
  2. Nuo H&M Homen sivut on tosiaan ihan vaaralliset. Siellä on niin paljon ihanaa kohtuuhintaan. Välillä ihan nolottaa juosta vähän väliä ärrälle pakettia hakemaan 😃

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sano muuta...myyjät hoksaa, että taas se tulee hakeen pakettia ;) Ihanaa viikonloppua <3

      Poista
  3. Minä olen tuolta useasti katsellut kaikkea kivaa, mutta tilaus on jäänyt tekemättä. Varsinkin juuri sisustustyynyjen päällisissä on tosi kivoja ja edullisia vaihtoehtoja. Jospa ilahduttaisi itseään pienellä tilauksella :) Itse olen haikaillut sitä, kun näitä ei tosiaan täältä päin saa kaupasta. Olisi kiva hypistellä kaikkea ja vain katsella. Vaikka nettishoppailu on kyllä minunkin juttuni, helppoa ihan vaan kotisohvalta käsin klikkailla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kokeilemaan tilausta :) Itse olen ollut tyytyväinen ja toki tuotteet voi palauttaakin, jos tahtoo. Mukavaa viikonloppua <3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Sano muuta! Ihanaa viikonloppua Henna <3

      Poista
  5. Täällä kans yks, joka rakastaa H&M Homen valikoimia! Edullisia ja kivoja juttuja, valikoimat uusiutuu nopeasti, joten usein tulee tilattua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, oon Heli huomannut, että sä oot kans fani :) Sieltä löytyy vaan niin kivoja juttuja ja edukkaasti :) Leppoisaa viikonloppua <3

      Poista
  6. On tuttuja juttuja :)
    Olen tilaillut netistä ja käynyt myös liikkeissä. Sieltä tekee kyllä kivoja löytöjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Liikkeessä oon kerran käynyt ja silloin en tainnut ostaa mitään. Kivaa viikonloppua Kati <3

      Poista
  7. Siellä on kyllä tosi kattava valikoima kaikkea ihanaa :) Olen itsekkin joskus jotain tilannut. Nyt en ole oikein uskaltanut mennä avaamaan niitä sivuja kun tiedän lopputuloksen :D
    Hyvää viikon jatkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sano muuta, ihania ja edullisia tuotteita! Juu, kannattaa pysyä pois välillä, ettei käy huonosti ;) Mukavaa viikonloppua <3

      Poista
  8. H&M Homen tuotteita löytyy meiltäkin. Mukavan skandinaavista tyyliä edustavat. Meillä koristeet otetaan esiin viikonloppuna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä koti näyttää niin kivalta, kun saa jotain ihanaa jouluista esiin :) Ihanaa viikonloppua teille <3

      Poista
  9. Täytyypä ensi viikolla piipahtaa tuossa liikkeessä. On kyllä ihania juttuja.
    Hyvin vähäiset on meidän tän hetken joulukoristelut mutta tuskin kovin paljoa enempää niitä laittaisinkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on...Ei uskalla edes kurkistaa tuonne hm sivuille...sen verran ihania juttuja siellä on...Leppoisaa viikonloppua Nanni <3

      Poista
  10. Ooh aivan ihania, olen monesti ostanut joulun jälkeen alesta vaikka mitä. Nytkin HM joululakanoissa täällä. ;)

    Kivaa iltaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, joulun jälkeen kyseisestä liikkeestä varmaan löytyy vielä edullisemmin tuotteita :) Joululakanat ois kyllä ihanat <3 Ihanaa viikonvaihdetta Tiia <3

      Poista
  11. HM tuotteet ovat myös minulle tuttuja. Käväisin Helsingissä viikko sitten parin yön reissussa ja kylläpä oli liike taas täynnä monenlaista. Nyt olen matkalla naisten viikonlopun viettoon Turkuun. Saas nähdä, mitä ihanuuksia löytyy:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)