Sisällön tarjoaa Blogger.

Mikä piristää arkea?

Mikä piristää arkipäivää?
 
Minun arkea piristää monet pienet asiat, kuten pienet kukkakimput kotona.
 
Kävin eilen Oulun Ideaparkin kukkakaupassa hakemassa pienen pienet kukkakimput olkkariin ja keittiöön. Voiko näitä ihan kimpuiksikaan sanoa, kun niin pieniä ovat...
Ideaparkin kukkakaupasta löytää aina edullisesti kukkia ja
sen vuoksi eksyn sinne melkein joka viikko.
Kyseisessä kukkakaupassa on vielä erittäin hyvä palvelu.
Koskaan en ole sieltä lähtenyt tyhjin käsin :D
 
Arkipäivän piristys on myös jäätelö päiväkahvin kanssa.
 
Tänään pääsin töistä aikaisin ja aurinko paistoi ihanasti ja ilma oli lämmin.
Työmatkalla kotiin mennessä päätin, että haenpa päiväkahville ja lapsille välipalaksi jätskiä.
Sorruin jälleen kerran ostamaan Aino-jäätelöä...
Musta on tullut ihan Aino-jäätelö fani...
 
Tämä ilta on poikkeuksellinen ja kellään pojista ei ole harkkoja ja
näin mulla ei oo siis poikien kuskaustakaan.
 
Ajattelin vielä yhden mukavan piristyksen keksiä tälle illalle
eli
lämmittää saunan.
 
Ilta tuntuu todella pitkältä, kun saa olla vain kotona! <3
 
Olisipa mukava kuulla, että millä tavalla te piristätte arkeanne?
 



 
Kiitos viime postauksen runsaista kommenteista rakkaat lukijat <3
 
Nyt mä lähden laittamaan saunan lämpeämään!
 
Ihanaa ja rentoa tiistai-iltaa kaikille <3
 
Jaana
 
Edit. Käykää  tykkään mun uusista Facebook sivuista sivussa olevasta linkistä :)
 
 
 

6 kommenttia

  1. Minulle arkipäivän piristys on kupponen kahvia ja jotain kivaa syötävää sen oheen jossain kivassa kahvilassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, ihan arjen luksusta päästä kahvilaan kahvittelemaan! Kiva, kun tulit kylään tänne :) Tervetuloa uudelleen!

      Poista
  2. Sauna, jalkakylpy ja sen jälkeen lasi viiniä ja muutama suklaa. Ne on parasta hemmottelua itselle. Kukat ovat myös niin mukava tapa piristää arkea. Ja kynttilät tietenkin näin syksyn tullen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, kaikki nuo ovat ihania hemmottelujuttuja! Jalkakylpyä tulee tehtyä liian harvoin...

      Poista
  3. Voi että täällä olikin monta päivitystä sinulta ja ne näkyi mulle vasta eilen illalla. Ihme juttu. Bloggerissa näkyi kaikki päivitykset että oli tehty tunti sitten vaikka olit postannut monena päivänä???
    Mä piristän päivääni usein just kukkakimpulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut vikaa bloggerissa. Ihmettelinkin, että eikö täällä enää ketään käy. Onneksi vika löytyi! Kukkakimppu on ihan paras päivän piristys!

      Poista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)