Sisällön tarjoaa Blogger.

Loppu hyvin, kaikki hyvin!


Voihan helpotuksen huokaus sanon minä. 
Ette uskokaan, että olen monta viikkoa ollut ihmeissäni ja 
hämmentynyt. 
Syynä hämmennykseen on bloggerin 
heikko toiminta. 
Olen tehnyt koko syyskuun postauksia, 
joka viikko.
Vain harva lukijani on kommentoinut postauksiani.
Olen toki kiitollinen niistä kovasti <3

Tilannehan oli se, että postaukseni eivät päivittyneet bloggeriin eli
kukaan lukija ei ole saanut ilmoitusta uusista postauksistani.
 
Olen oikeasti luullut, että teksteissäni
on ollut jokin vika, koska monet vanhat tutut lukijat
eivät halua enää jättää kommenttia minulle.
Eihän sitä aina tarvitse kommentoida...Ymmärrän sen ja
enhän itsekään aina ehdi blogeihin kommentoimaan.

Tässä vaiheessa epäilin itseäni ja omaa kykyä kirjoittaa blogia..
Tämmöinen erityisen herkkä ihminen kuin minä
oli niin mielen myllerryksissä monta viikkoa asian vuoksi...
Koetin ajatella, että onhan mulla muutakin elämää ja toden totta onkin :)
 
Kunnes....
rakas blogiystäväni, ensimmäinen lukijani Nanni
 ilmoitti lauantaina, että mulla on jotain vikaa blogissa, 
kun mun monen viikon postaukset näkyvät hänelle lauantaina!
Kaikki tuli siis putkeen, kuin olisin tehnyt monta postausta kerralla.

Tämän jälkeen tulikin paljon kommentteja postauksiini.
Olin niin helpottunut, että te rakkaat lukijat ette olleet
kadonneetkaan mihinkään, vain vika olikin
jossain muussa kuin minun tekstissä.
Vika oli bloggerin toiminnassa siis!

Jälleen kerran ymmärrän, että miten tärkeitä te lukijat olette
minulle. Ilman teitä ei olisi myös minun blogiani <3

Kiitos kaikki rakkaat lukijat siis runsaista kommenteista,
joita olette jättäneet blogiini viime päivinä!

Tämän kaiken jälkeen ajattelinkin järjestää arvonnan
tällä viikolla. Pysykäähän kuulolla :)

KIITOS <3

Jaana

Edit. Tervetuloa vielä uusille lukijoille!
Jos teillä on blogi, vinkatkaa, niin löydän teidätkin paremmin :)



 

28 kommenttia

  1. Harmi kun tämä blogger takkuilee aina silloin tällöin, mutta muuten on kyllä hyvä alusta. Minullakin näkyi tosiaan monta sinun postausta peräkkäin. Onneksi nyt taitaa taas toimia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi toimii! Jännityksellä odotin, että näkyykö päivitystä :) Onneksi näkyi! Kiva, kun piipahdit!

      Poista
  2. No johan on ollut kurja ongelma, minäkin itse asiassa poikkesin blogisi sivuilla mutta en nähnyt uusia päivityksiä paitsi nyt näkyy :) Toivottavasti tuo vika ei uusiudu ❤️ Ihanaa alkanutta viikkoa ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sano muuta! Jospa se nyt tästä taas toimisi :) Ihanaa viikkoa sullekin <3

      Poista
  3. IHanaa että asia ratkesi ja onneksi minusta oli iloa.
    Tiedän tuon fiiliksen kun lukijamäärät välillä vähenee reilusti, sitä miettii ja syyttelee heti itseään. Mie luen aina sinun postaukset ja aina tulen niihin kommentoimaankin. Mullahan on tunnetusti aina asiaa, olipa asia mikä hyvänsä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti <3 Kiva, kun on asiaa :) Kivaa viikkoa Nanni <3

      Poista
  4. Hui, tuohan olisi kauhea tilanne! Pitääpä olla tarkkana :) Kommentit ovat kyllä bloggauksen suola, yksin ei ole kiva haastella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä oli kamalaa..Just niin kuin sanoit! Kommentit ovat suola tosiaan!

      Poista
  5. Mä olen huomannut myös, että tuo bloggerin lukulista elää välillä omaa elämäänsä. Harmillista. Aloitan usein työmatkat lukemalla liudan blogeja ja niihin aamunaloituksiin sinunkin blogi kuuluu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos teille <3 Ihanaa, kun käytte täällä!

      Poista
  6. Moikka Jaana:) Minäkin ihmettelin, kun kerralla tuli iso joukko postauksia! Ajattelin, että oletpas sinä ollutkin tehokas ja aikaansaapa, kun niin monta pätkähti kerralla:) Selvisikö syy, vai jäikö se arvoitukseksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syytä en löytänyt, no onneksi toimii nyt!

      Poista
  7. Välillä ihmettelen itsekin bloggerin toimintaa joissain asioissa.
    Kerran ihmettelin pari päivää, miksi omassani ja kaikkien muidenkin blogeissa Lukijat-widged on aivan blancona, kunnes menin toiselta koneeltani katsomaan niin niissä eil ollu mitään vikaa. Tyhjensin selaimen historian ja välimuistin niin johan rupesi taas näkymään.
    Täytyisikin muistaa tehdä säännöllisemin selaimen siivous kun ei tiedä koskaan mitä moskaa sinne jää tekemään jumia.

    Ihanaa, että asia ratkesi ja sait huokaista helpotuksesta ♥︎

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kummaa hommaa! Tyhjensin nyt heti sivuhistorian. Huomenna mies saa katsoa sen välimuistin ja muuta... Kiitti vinkeistä <3

      Poista
  8. Blogger on kyllä tökkinyt aika paljon! Mullekaan ei usein näy päivitykset, vaan usein huomaan facen kautta uudet jutut. Pitäs varmaan laittaa palautetta porukalla ?!

    Kiva kun on noita blogikamuja, jotka jeesaa :) Mukavaa viikkoa Jaana <3

    VastaaPoista
  9. Onpa kurja juttu. Tekniikkaongelmat ovat blogiharrastuksen ikävin puoli. Minä ainakin tunnen suurta voimattomuutta, jos joku juttu ei toimi :). Onneksi pääsit takaisin linjoille nyt <3.

    VastaaPoista
  10. Olen huomannut saman ilmiön muidenkin blogien kohdalla. Yhtäkkiä ilmestyy monta postausta peräkkäin feediin. Ja Bloglovinin puolella näkyy postauksia, joita ei Bloggerin omassa feedissä ole ollut ollenkaan. Ärsyttävää. Pitäisi varmaan siirtyä lukemaan kokonaan Bloglovinin kautta, mutta siellä taas ei ole kaikkia seuraamiani blogeja. Hankalaa. :) Jos nyt aloittaisin blogiharrastuksen, valitsisin varmaan Wordpressin Bloggerin sijaan.

    VastaaPoista
  11. Miekin huomasin kun niitä päivityksiä oli yhtenä päivänä monta ja ihmettelinkin kun ei ollut sinulla postauksia :)
    Tiedän tuon erityisherkän tunnemyrskyn :)

    VastaaPoista
  12. Kiva, että sait Bloggerin toimimaan!
    Minullakin tuo lukulista näyttää välillä ihan ihmeelliseltä tai sitten Lukijat-palkki on hävinnyt.
    Kyllähän lukijat ja kommentit ovat tämän bloggauksen suola ;)

    VastaaPoista
  13. Oon huomannut kans, että blogger ei usein näytä muiden blogien päivityksiä tai sitten ne tulee kerralla. Ennen seurasin blogeja Blogilistalla, mutta sen loputtua oon tyytynyt bloggerin omaan seurantatyökaluun. Bloglovin vaikuttaisi hyvältä seurantakeinolta, mutta jotenkin se jää vaan käyttämättä...:D

    VastaaPoista
  14. Oli ikävä sun postauksia <3 Onneksi toimii nyt :) Sinun blogisi on oikea ilontuoja <3 Kiitos että jaat meille muillekkin näitä ihania postauksia!
    Hyvää viikon jatkoa <3

    VastaaPoista
  15. Voi ärsyttävän ärsyttävä bloggeri ja vielä kun aiheutti noin paljon harmitusta. Kyllä vaan täälläkin olisi hiukset seisseet päässä. Pienikin asia aiheuttaa mahdottoman määrän pohdintaa. Tulen kuitenkin aina ajoittain kurkkimaan mitä tänne kuuluu, vaikka ei olisikaan päivittynyt bloggeriin. Mutta huh selvisi ja täältä en katoa ikinä ja ihana Nanni <3

    Mukavaa päivää ihanuus <3

    VastaaPoista
  16. Mulla oli vähän samanlainen tunne, kun ei tullut ollenkaan kommentteja moneen postaukseen peräkkäin. Olin vaan ite jotain sählännyt niin ettei kommenttiboxi ollut ollenkaan toiminnassa. Sain sen sitten heti toimimaan kun eräs ihana ihminen asiasta huomautti ;)

    VastaaPoista
  17. Huh, onneksi syy selvisi! Tiedän tuon tunteen kun epäilee omia postauksiaan.. mutta loppu hyvin tosiaan. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)