Sisällön tarjoaa Blogger.

Mä oon niin lomalla...

Moikka kaikille! Pitkästä aikaan saan aikaiseksi raahautua tänne koneelle. Mä oon ollut niin lomalla ja aika on mennyt perheen kanssa touhutessa. Blogi on ollut mielessä, mutta jotenkin kaikki muu on ollut mielen päällä enemmän. Nyt sitten vihdoinkin sain aikaiseksi tulla kertomaan kuulumisia, eli hengissä ollaan ;)
 
Pari viikon aikana...
- olen ollut poikani pelireissulla
- tuunannut rottinkisohvan
- sisustanut eteisen uusiksi
- kotoillut
- lasten kanssa touhunnut
- tavannut ystäviä
- suunnitellut lomamatkaa talvelle
- katsellut elokuvia
- sisustellut
ym...
 
Laittelen pikkuhiljaa tuunaus /sisustelukuvia tänne blogiin. Kunhan saan vain ladattua ne tänne koneelle.
 
Alla muutama kuva pelireissulta ja parista sisustuskaupasta, jotka löysin Piteåsta....






 
Lupaan tulla blogikierrokselle pian <3
Ihana, kun piipahditte täällä <3
 
Kiitos myös uusille lukijoille <3 Tervetuloa vaan!
 
Mukavaa perjantai-iltaa teille sinne ruudun toiselle puolelle!
 
Jaana
 

8 kommenttia

  1. Kuulostaa niin hyvälle lomalle, välillä on pakko irrottautua nimenomaan koneelta, se uuvuttaa. Nauti lomasta ja elä huoli blogikierroksesta, talvella ehtii. <3

    Ihanaa lomaa <3

    VastaaPoista
  2. Vauhdikas on sinunkin lomasi ollut. Hyvää lomanjatkoa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vauhtia ja vaarallisia tilanteita:D KIvaa lomaa sullekin Maiju!

      Poista
  3. Mukavan kuuloinen loma :)
    -Suvi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mukava, mutta aurinkoa oon kaivannut lisää...

      Poista
  4. Ihanaa lomaa poissa rutiineista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta puhut :) Kivaa lomaa sulle!

      Poista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)