Sisällön tarjoaa Blogger.

Työasu viime viikolta...

Heissan!
 
Täällä Oulun seudulla on ollut aivan hirveä lumimyräkkä viime yön ja tämän päivän. Lunta on tullut taas kunnolla. Lumitöitä on tiedossa...Niin kuin lumitöitä ei ois ollut aiemmin tarpeeksi...Tuleekohan se kevät koskaan...? Nyt riittäis lumen tulo. Lapset olen saanut piipahtamaan ulkona, mutta itse olen vielä pysytellyt sisätiloissa. Odottelen, että jos tuo ilma vähän paranisi...Saapa nähdä.
 
Aamun olen touhunnut sitten kotitöitä, kuinkas muutenkaan. Nyt ajattelin istua hetkeksi koneelle kahvikupposen kanssa, päivittää blogia sekä käydä kurkkimassa muihin blogeihin.
 
No asiaan...
 
Tämä työasu oli mulla päällä jokunen päivä sitten. Yläosana mulla on  Zalandolta* tilattu Espritin neulepusero*. Tämä sattui olemaan vielä todella edullinen, noin 16€.  Hame on myös  Espritin. Jalassa milla on Zalandolta tilatut Tamariksen avokkaat *. Kaulakoru on Glitteriltä ostettu pöllökoru. Ehkä vähän liian kimaltava koru mun makuun, mutta välillä yritän pitää sitä, kun oon kerta ostanut sen...Rannekoru on kesällä ostettu Mangosta.
 
Kurkatkaapa Zalandon* sivuille, siellä on kaikkea uutta ja ihanaa sekä vielä kivoja alennustuotteita*. Itse oon tykännyt tilata Zalandolta, koska siellä ei mene postikuluja ja maksaa voi vasta sen jälkeen, kun on nähnyt tuotteet. (Tähdellä merkityt ovat suoria linkkejä tuotteisiin)
 


Kiitos jälleen kerran  viime postauksen kommenteista! Ootte ihania <3
Hyvä mieli tulee, kun jaksatte kommentoida mun juttuja...
 
Nyt taidan lähteä ajamaan nuorimmaista pois ruudun äärestä. Tänä päivänä taitaa ruutuaika suositukset paukkua... Tuntuu siltä, että saa koko ajan keksiä jotain ajanvietettä, mutta kun ei jaksais...
 
Ihanaa ja leppoisaa sunnuntaita! Koettakaa olla stressaamatta vielä maanantaita. Päivää on vielä mukavasti jäljellä.
 
Terkuin,
 
Jaana
 
 
 



12 kommenttia

  1. Lunta on kyllä tullu oikein urakalla. Onpa saanu ainakin hyötyliikuntaa.

    VastaaPoista
  2. Täälläkin aivan kauhea ilma!
    Ihana asu sulla ja koru<3
    Pitääkin kävästä Zalandon sivuilla:)

    VastaaPoista
  3. Pöllöt on kivoja ;) mulla oli tänään pöllöpusero ja pöllökorvikset , ei yhtään pöllömpää ;) kiva kokonaisuus !

    VastaaPoista
  4. Kiva lisä kokonaisuuteen myös nuo kuviosukkikset! Itse olen (turhan) arka käyttämään kuviollisia, mistä lie johtuu. Itse olen kanssa jonkin verran tilannut Zalandosta ja myös ihan hyvät kokemukset.

    VastaaPoista
  5. Sinulla on kiva asu. Olen poolopuseroiden uskollinen ystävä, joten tuo harmaa puserosi heti viehätti. Ja kun poolopusero on yksinkertainen, niin siihen sopii mainiosti pöllö koristeeksi.
    Hyvää helmikuuta!

    VastaaPoista
  6. Kiva klassinen asu. Sulle sopii hyvin harmaa väri.

    VastaaPoista
  7. Ajaton ja klassinen työasu. Todella monta vastaavaa neulepooloa löytyy, tykkään käyttää todella paljon. <3

    Ihanaa alkanutta viikkoa <3

    VastaaPoista
  8. Kiva kokonaisuus, ajaton ja klassinen kuten on todettukin jo täällä. Tykkään tällaisista.

    Hyvää alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  9. Kyllä riittäisi tosiaan lumi jo.. Kivaa viikonalkua! :)

    VastaaPoista
  10. Klassisen kaunis asu,sopii sinulle kuin nenä päähän. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)