Sisällön tarjoaa Blogger.

Perjantai, paras päivä

Moikka!
 
Perjantai on mun mielestä ihan paras päivä. Silloin viikonloppu on vasta edessä. Tänään mulla on vapaapäivä, joten olen ehtinyt touhuta jo monenlaista. Tämä päivä on melko lailla kotipäivä. Nautin kovasti viikonloppuna, jos ei tartte lähtee minnekään kauemmas. Saa olla rauhassa kotona ja ulkoillakin. Meidän perheessä arkena joutuu niin paljon ajamaan edestakaisin lapsia harrastuksiin ja itsekin koettaa ehtiä urheilla.
 
Tälle päivälle olen hieman jälleen kerran sisustanut olohuonetta. Hain kauppareissun yhteydessä postista pienen pyöreän maton, jonka tilasin Jotexilta. En ollut tyytyväinen siihen ja matto pitää nyt lähettää takaisin, harmi. Oisin halunnut sen uuden olohuoneen pöydän alle, muta eikun ei.
 
Muutaman kuvankin otin kotoa, kun kerrankin oli valoisaa...
 
 Kauppareissulta löytyi ihania neilikoita...
 
 Kevätesikko on yhä hengissä ;)
 
 Olohuoneen nurkkaus, uudistettuna...
 
 Uudet jakkarat Jotexilta... En tiedä, että pitääköhän vielä lyhentää niitä...
 
Tässä vaiheessa päivää on jo päiväkahvit juotu ja lukiolainenkin on jo saapunut kotiin. Seuraavana kait tulee kotiin ekaluokkalainen. Kaksi keskimmäistä poitsua saapuu kotiin myöhemmin iltapäivästä.
 
Illalla katsotaan jälleen Voice of Finladia. Minusta se on aivan mahtava ohjelma ja kruunaa koko perjantai-illan :) Pahinta tässä perjantai-illassa on se, että herkkulakko on edelleen voimassa. Mun mielestä viikonloppuun kuuluu ehdottomasti herkuttelu. Taas sitä testataan mun itsehillintää...No, lopussa se kiitos seisoo...
 
Kiitos tuhannesti taas kaikille ihanista kommenteista <3 Tervetuloa mukaan uusi lukijani :) Mahtavaa, kun lähdit mukaan :)

Nyt taidan lähteä tekemään iltapäiväruokaa perheelle.
 
Ihanaa ja leppoisaa viikonloppua :)
 
Jaana
 
 
 
 


 


14 kommenttia

  1. Ihanat neilikat! <3 Noi mustat jakkarat näyttää tosi kivalta! Meiltähän löytyy tuo samainen vaaleanpunaisena :)
    Kivaa ja rentouttavaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heli, sultahan mä sen jakkara idean sainkin... :) Jykevän oloiset jakkarat :) Kiitos Heli :) Mukavaa perjantaita!

      Poista
  2. Voithan herkutella vaikka rahkalla tai dippailla kevyesti porkkanaa, kurkkua, paprikaa. Nämä on mulla käytössä ja mieskin on ollut suopea niille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin voi :) Mulla on nyt vaan niin tarkka dietti, että en voi poiketa ollaankaan siitä...Vielä pari viikkoa pitäis kestää. Sitten voi vähän höllätä :) Kiitos vinkistä :)

      Poista
  3. Ihanat neilikat ja jee kivaa että on ollut vapaapäivä, siitä on kivaa aloittaa viikonloppu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Ihanaa viikonloppua sulle!

      Poista
  4. Neilikat on ihanat, mutta minä kevään kaipaaja tykkään kyllä tuosta kevätesikosta <3
    Enpä tiennyt, että Jotexilta saa huonekalujakin...joskus vuonna keppi ja kivi olen sieltä verhoja tilannut :)
    Kivat on jakkarat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Kevättä tässä odotellaan :) Joo, Jotex tuntuu yllättävän nykyään usein positiivisesti :) Ihanaa perjantaita!

      Poista
  5. Kauniita kukkasia!
    Joka kauppareissulla pitää poiketa kukkaosaston läpi, että olisko siellä mitään kivaa ;)
    Harmi, että matto meni palautukseen :(
    Kivaa viikonloppua<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tänään katselin jo toista mattoa tilalle...Kivaa viikonloppua sulle myös!

      Poista
  6. Ihanat kukat<3
    Minustaki perjantai on paras päivä, nautitaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukat, aina ihania :) Perjantai :) Mukavaa iltaa Sari!

      Poista
  7. Sievä nurkkaus! Siihen kelpaisi istahtaa. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)