Sisällön tarjoaa Blogger.

Päivän meikki lauantaina

Heissan!

Tämä aamu on mennyt ihan löhötessä ja pieniä kotiaskareita tehdessä. Iltapäivällä lähden katsomaan nuorimman pojan futispeliä. Ihanan rauhallinen lauantai! 

Ajattelin esitellä tämän lauantain päivämeikkini. Kasvoillani on Lorealin B&B-voidetta. Puuterina minulla on Oriflamen puuteria ja kyseisen merkin aurinkopuuteria. Silmät olen kevyesti rajannut Oriflamen ruskealla rajauskynällä. Rajaukset tein yläluomeen ja sisempään alaluomeen. Luomiväri on Diorin, joka on luottomeikkini. Diorin viisikosta käytin luomille tummaa liilaa ja vaaleaa väriä silmän sisänurkkaan. Ripsarina minulla on Oriflamen uudehkoa  Volyme Blast mascaraa. Oriflamella on muuten aika upeita ripsareita. Vetää kyllä vertoja Lancomen ripsareille. Huulissa minulla on aivan kevyesti Oriflamen The ONE huulipunaa. Halusin tässä meikissä korostaa silmiä ja siksi en huulille halunnut mitään voimakasta väriä.

 Eri valossa otettuja kuvia

 



Aika jännä juttu, että luonnossa meikki on voimakkaampi. Kuvaamisen taidossa on varmasti petrattavaa vielä ;)

Nyt alan valmistautua futispeliin. 
Ei muuta kuin oikein ihanaa lauantain jatkoa kaikille sekä kiitos viime postauksen kommenteista <3

Jaana



16 kommenttia

  1. Kaunis meikki kauniilla naisella.

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis ja heleä meikki :) Olen huomannut saman, että kuvissa meikki näyttää huomattavasti kevyemmältä kuin luonnossa. Kun tekee kevyen meikin, niin näyttää lähes siltä, ettei olisi meikkiä yhtään. Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kivaa viikonloppua sullekin :)

      Poista
  3. Ihana meikki ja kaunis sinä.

    VastaaPoista
  4. Kaunis meikki kauniilla naisella :). Tuntuu, että kuviin saisi laittaa meikkiä monta kerrosta. Kamera taitaa syödä värejä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kuvaus syö värit meikistä, juuri näin...

      Poista
  5. On se kaunis.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Taitaapa mieheni täällä kirjoitella mulle ♥

      Poista
  6. Ihana meikki eikä laisinkaan liikaa vaan juuri sopivasti. Itse olen alkanut nyt kokeilemaan värikkäämpiä huulipunia kun muuten meikkini on aina aika kevyt. Yllätyksekseni olenkin tykännyt punaisista huulistani kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulle sopii hyvin kyllä värikkäätkin huulet :) ihana joskus saada väriä vähän meikkiin :)

      Poista
  7. Kaunis meikki joka sopii todella hyvin :)

    VastaaPoista
  8. Hyvännäköinen meikki <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)