Sisällön tarjoaa Blogger.

Terveisiä Helsingistä


Moikkelis moi! Pitkästä aikaan pääsen tietokoneelle. Olen ollut ihan blogipimennossa, niin omani kuin teidän muiden blogeista...En ole tosiaan kahteen viikkoon koskenut koneeseen. Kerroin jo aiemmin, että joudun työni vuoksi olemaan koneella melkein 8 tuntia päivässä. Nyt olemme perheen kanssa todellakin lomailleet. Olen ottanut lomaa näin myös tietsikasta ja normaali rutiineista. Olemme perheen kanssa olleet reissussa Helsingissä melkein viikon ja huomenna jälleen lähdemme nuorimmaisen pojan pelireissulle Kokkolaan. Kuvia olen räpsinyt sieltä ja täältä Hesan reissultamme. Hesan reissuhan oli turnausreissu, mutta lomailimme samalla siellä. Hesan reissu oli oikein onnistunut. Mitään ikävää ei sattunut reissun aikana. Oulu-Helsinki välit kuljimme lentäen. Näin vältimme autossa hikoilun ja lasten riitelyt...Kuvissa näkyy reissun pääteemat.

Sonera stadionilta... 

Poikani joukkueen pelistä...



Hesan keskustasta...

Puistosta, mutta mistä puistosta...sitä en muista...

Piknikiltä...


Meidän nuorimmainen bussin kyydissä...


Piknikillä Olympia stadionin lähellä...



Lintsillä huvittelemassa...

Hauskaa on...
Lintsiltä edelleen..


Minä...

Nuorimmaisen kanssa ratikassa...

Hiukan ostoksia Hesasta...

Täällä pohjoisessa on nyt vihdoinkin ollut sellaiset säät, että sisällä en ole viettänyt aikaa juuri lainkaan. Olen istuskellut huvimajassa tai auringossa. Olemme perheen kanssa tehneet uintireissuja ja pyöräilylenkkejä melkein päivittäin. Usein ulkosalla aika on mennyt ihan iltaan asti.

Instagrammi on minulla käytössä ollut enemmänkin, koska se löytyy puhelimesta ja kuvia tulee räpsittyä puhelimella aika usein. Olen instassa nimellä jassuntassu. Muutamia blogituttuja siellä olenkin jo nähnytkin :) Nyt taidankin lähteä ruuan laittoon, mutta lupaan kunnostautua nyt ja tulla vierailemaan teidänkin blogeissa :)

<3

Jaana




6 kommenttia

  1. Reissussa on ihanaq mut kotiin on mukava palata. Teilläkin vaikuttaa olleen ihan huippu reissu. Sun kirjoituksia olenkin taas kovasti kaipaillut mut lomalla lomaillaan ja silloin ei stressata mistään. Ihana Jaana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos oot kaivannut ♥ Nyt on taas kiva palata sorvin ääreen :) Kivaa keskiviikkoa Nanni!

      Poista
  2. Mukavaa kuulla sinusta, mieki olen kaipaillut, enkä ole muistanut että olet lomaillut!
    Ihan hyvää tekee tuomonen irtiotto! Kiva, kun kaikki meni reissullanne hyvin ja kotiin on aina mukavaa tulla!
    Kivaa loppuviikkoa Jaana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Irtiotto on ihan parasta välillä :) Nyt taas ollaan reissun päällä, matkalla kokkolaan. Kivaa loppuviikkoa sullekin Sari ♥

      Poista
  3. Mun kotikaupunkini ja niin tutut seudut. Kiva nähdä välillä, että mitä muut löytää Helsingistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotikaupungissasi Helaingissä on todella paljn nähtävää ja sinne on aina kiva tulla :) Kivaa loppuviikkoa Maiju ♥

      Poista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)