Sisällön tarjoaa Blogger.

Kenkäostoksia miehelle...

Iltaa! Maanantaista selvitty, huh :) Eilinen päivä eli sunnuntai meni ihan perheen kanssa touhutessa ja kyläillessä. Välillä on hyvä pitää ihan "blogivapaita" päiviä. Ainakin minusta tuntuu neljän lapsen äitinä siltä, että pakko olla pois välillä koneelta. 

Tämä päivä oli aika tavallinen perus maanantai töissä, kotona ja kuntosalilla. Kuntosalille lähtö teki tänään tiukkaa, koska olisin niin mieluusti jäänyt kotiin miettimään vähän lomamatkaa...Miehelläni ja minulla on syksyllä 15v. hääpäivä ja sitähän olisi ihana juhlistaa pienellä lomamatkalla...Minähän rakastan kaiken lisäksi suunnitelua! Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ;) Hah, vai mitä? Parastahan on juuri se suunnittelu ja fiilistely ja lomakohteen valinta...Tietty rahaa ei ole koskaan liikaa ja se vaikuttaa loman valinnassakin. Ihan minne vaan ei pysty lähtemään...

Viime viikolla mieheni teki tilauksen Brandosilta. Mieheltäni puuttui rennot kävelykengät ja rennot tennarit, joita voi pitää nyt keväällä ja kesällä. Brandosilla sattui vielä olemaan niin hyvät alet, että mieheni päätti tilata molemmat heti kerralla. Takana vasemmalla Catin ruskeat kengät ja toiset Helly Hansenin tennarit. Molemmat olivat hänelle sopivat ja hyvän näköiset. Alessa oli myös nämä ihanat Mexxin sandaalit, mutta en ole yhtään varma, että tulenko pitämään ne. Mietin tuota vaaleankeltaista väriä, että sopiiko se minun vaatteisiini...Ihanat olivat kyllä jalassa ja sopivat minun kapeisiin jalkoihin hyvin. Mitäs olette mieltä näistä kengistä? Minkä vaatteiden kanssa kengät kävisi? Houkuttelis kyllä nää sandaalit... Mietiskelee täällä "kenkähullu" Jaana...



Nyt taidan lähteä taas jotain järkevää touhuamaan...Tulen kyläilemään blogeissanne myöhemmin illan päälle. Kivaa maanantain jatkoa! Kiva myös, että olen saanut uusia lukijoita! Tervetuloa vaan!

Jaana

8 kommenttia

  1. Hyvän näköisiä kenkiä, mulle uusi tuttavuus tuo Brandos, pitääkin käydä tsekkaamassa sivuja!
    Ihanaa, kun maanantai pulkassa;)
    Matkan suunnittelu on mukavaa hommaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :) Eka kertaa mekin täältä tilasimme...mukavaa tiistaita Sari!

      Poista
  2. Ihania kenkiä, kyllähän nuo sandaalit käy ainakin farkkujen kanssa :) ja eihän kenkähullu voi ikinä mitään takaisin lähettää... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jossu vinkistä! Totta, farkkujen kanssa kengät varmasti menis hyvin :) Kivaa tiistaita!

      Poista
  3. Oi voi ihanuus nuo sandaalit! Noitahan voi pitää monessa kokonaisuudessa. Mene farkkujen ja shortsien kanssa, istuvat varmasti kauniisti hameidenkin kanssa. Minä pitäisin ne, jos vaan väri on sellainen että se miellyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Sandaalit ovat kyllä nätit. Vielä ne kotona on mietinnän alla...:) Kivaa viikkoa sulle!

      Poista
  4. Ihania popo ostoksia. Saa nähdä kuinka minun popo ostosten käy huomenna. No aion roikkua stokkan oven kahvassa ennen kahdeksaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä!!! Toivottavasti saat kengät :) Mä oon töissä ja pistän heti klo 8.00 tilauksen menemään

      Poista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)