Sisällön tarjoaa Blogger.

Arkipäivähaaste 2/5

Hei! Kotona olen vielä tämän päivän, flunssaa parantelemassa. Onneksi olo alkaa olemaan melko hyvä. Tänään olen ottanut vielä ihan levon kannalta. Katsoin aamupäivällä Netflixistä English man elokuvan, joka oli ihan ok. Eilen tuli katsottua toinenkin Hugh Grantin elokuva... Oletteko te katsoneet vasta hyviä elokuvia? Jos olette, niin mitä?Tässäpä arkipäivä haasteen kuvia, vaikka eivät nämä sairastupa kuvat arkipäivää mulle ole, kun viimeksi olin flunssassa 2-3 vuotta sitten...









Jospa huomenna saisin tänne ihan oikeita arkikuvia...


Jaana

6 kommenttia

  1. Tauti alkaa talttumaan, mahtavaa. Eilen katselin kaksi huippu leffaa toinen oli muistaakseni Jack&Jill eli Adam sandlerin hullun hauska leffa kaksosista jossa Adam näyttelee molempia rooleja, toinen on tämä http://newyearsevemovie.warnerbros.com/dvd/
    Aivan ihana muuvi, täynnä huippu näyttelijöitä. Ilta meni siis tv.n ääreessä. Kurkkaappa traileri.

    VastaaPoista
  2. Nyt voit hyvällä omallatunnolla katsella elokuvia, vaikka eihän sairastaminen ole koskaan kivaa.
    Paranemisia :)

    VastaaPoista
  3. Paranemisia. Katsottiin pääsiäisenä gravity. Oli ihan hyvä.

    VastaaPoista
  4. Mukavaa, kun olet paranemaan päin :)

    VastaaPoista
  5. Minä katson tosi vähän tv:tä saatikka elokuvia. Joskus olisi oikein kivakin katsoa. Eniten tykkään kaikesta hauskasta ja hömpästä. :)

    Pikaista paranemista!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)