Sisällön tarjoaa Blogger.

3/5 arkipäiväkuva

Hei! Pari päivää on ollut niin kiireistä ja arkista, että en ole netissä ehtinyt käydä ollenkaan...Tämäkin päivä on mennyt lapsein futispeleissä. Tässäpä kumminkin takautuvasti minun arkityöpäivästä muutama kuva. Arkihan perustuu minun kohdallani omasta perustyöstä terkkarina, lasten futis-harrastuksesta, perheen kanssa yhdessäolosta ja omista liikuntaharrastuksista, jotka tavallisimmin ovat kuntosaliharjoittelu ja lenkkeily.









Kiitos kaikille kommenteista, jotka ovat minulle tosi tärkeitä. Anteeksi, kun en ole ehtinyt käydä blogeissanne pariin päivään, kun on oikeasti ollut kiireitä töiden ja perheen kanssa. Ihanaa viikonloppua kaikille <3

Jaana



6 kommenttia

  1. Ihanaa viikonloppua sullekin Jaana<3
    Arki on toisinaan niin kamalan kiireistä, mulla on ollu kyllä lomallakin aika kiirus, kun olen yrittänyt tehdä kaikenlaisia hommia!

    VastaaPoista
  2. Kiirettä on täälläkin ollut. Tosin nyt oli pari vapaata, mutta on ollut niin ihanat ilmat, jotta päivät on menneet pihalla ja blogien lukeminenkin on jäänyt vähemmälle.
    Kivaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  3. Kiireinen arki on per... peräkylältä, eli ärsyttävää. Viikot vain vilisee ohi hups hei. Kaipailinkin sinua jo täällä mutta arvelin että kevät kiireet pitää sua kiireisenä.
    Taidamme asua aika lähekkäin ei siis kuitenkaan nurkat vastakkain mutta suht lähellä.
    Minä piipahdin tänään sinne suurkirpparille huh hei siitä enemmän illalla blogissani ja nyt on haravoitu pihaa.
    Ihanaa matsi-iltaa ♡♥♡

    VastaaPoista
  4. Don`t worry, Jansku, kyllä me täällä ollaan vaikka olisit bloggaamatta pari päivää :) hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteistanne ♥...Kiireen ja väsyn vuoksi en ehtinyt ja unohfin kommentoida...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)