Sisällön tarjoaa Blogger.

Uusia kynsilakkoja


Heissan! Tein tässä jokin aikaa sitten tilauksen H&M:lta. Ajattelin, että tilaanpas kynsilakkasetin. Hyvin epäilevin mielin aloin testaamaan kynsilakkoja. En voi muuta kuin sanoa hyvää näistä lakoista. Lakkasin kynnet 2-3 kertaa ja lakka pysyi kynsissa koko työviikon! Harvoin kynsilakka pysyy kynsissäni kauniita kovinkaan monta päivää. Kynsilakka kuivuikin suhteellisen nopeaan kysnissä. Tämäkin on mielestäni aika tärkeä asia. Monesti olen niin kova touhuamaan, että en malta kovinkaan pitkään istu kuivattelemassa kynsiäni...Ensi kokemuksen jälkeen voisin alkaa käyttämään näitä lakkoja ihan säännöllisesti. Lakkasetin hintakin on vain noin kuusi euroa. Voin suositella lämpimästi kynsilakkoja myös muillekin. Omistan kummankin alla olevan setin. Ruskeat sävyt ovat ihanan neutraaleja ja sopii hyvin monen asun kanssa. Pinkit sävyt sitovat nyt tietty jonkin verran, mutta ovat varmasti kesällä minulla enemmänkin käytössä. Kuvat nappasin netistä, koska toiseksi vanhin poikani oli vanhingossa hävittänyt koko tietokoneen valokuvat...
Ihanaa, olen saanut vielä uudenkin lukijan, jee! Kiva, kun liityit lukijakseni :) Nyt taidan taas lähteä kotipuuhiin, kun niitä tuntuu aina riittävän ;) Ihanaa tiistaita kaikille! Taisin Sarin blogiin kirjoittaa, että ihanaa keskiviikkoa...Hah, mikä viikkopöllö olen! No moikkelis moi!

Jaana




7 kommenttia

  1. Ihanan värisiä kynsilakkoja!!!!
    Ei haittaa vaikka erehtyykin päivästä, mullekin käy joskus niin;)
    Kivat tiistait Jaana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) T. Horisko Jaana :D

      Poista
  2. Ihania kynsilakkoja. Itse olen valinnut OPIn lakoista jo yhden sävyn joka lähtee mukaani Helsingistä.
    Lakan pysyvyys taitaakin olla yksi niistä tärkeimmistä kriteereistä. Tummassa lakassa huomasin sen huonon puolen että pienikin lohkeaminen näkyy heti ja kauas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla Opin lakka ei ollut niin hyvä kuin luulin. Monta kerrosta ensin levitin lakkaa ja sitten lakka ei pysnyt edes kovin pitkään. Ajattelin, että voisi melkein myydä tuon lakan pois :( Luulisi, että tuon hintainen lakka olisi todella hyvä, mutta minä en tykännyt. Kannattaa kokeilla ensin, jos vain pystyt, ettei raha mene hukkaan. Parantumisia Nanni sinulle!

      Poista
  3. Vai poika hävitti valokuvat... :D toi on niin tuttua, mun poika tyhjensi kerran mun kameran kuvat vahingossa :D ..mutta noita kynsilakoista, ihanilta näyttävät :) varsinkin nuo nudet, ihan mun lempiväriä...

    VastaaPoista
  4. Lapsille sattuu...Lapsi oli itse enemmän harmissaan kuin minä. Ei toiselle voi olla vihainen jos on pahoillaan ja vahinko tuli.... Kivaa keskiviikkoa Jossu!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)