Sisällön tarjoaa Blogger.

Upea rajauskynä!

Hello! Karkkipäivän Virve ylisti jokin aikaa sitten blogissaan Lumene Rasberry Miracle Eyelineriä. Virve kehui sen olevan todella hyvä. Hiihtolomalla ollessani päätin minäkin kokeilla samaa rajaustussia. Virve ei todellakaan ollut väärässä, rajaustussi oli todella hyvä. Rajauskynä on kestävä ja helppo käyttää ja sillä on hyvä piirtää monelaista viivaa. Voin suositella minäkin lämpimästi rajauskynää muillekin. Kokeilemisen arvoinen tuote!


Nyt haluan toivottaa kaikille oikein ihanaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti <3

Jaana


16 kommenttia

  1. Kiitti vinkistä, pitää kokeilla tuota kynää, kun edellinen loppuu, mulla on Oriflamen rajauskynä nyt käytössä ja sekin on aika hyvä.
    Rentouttavaa ja rauhaisaa viikonloppua sinulle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kans edellinen oli Oriflamen, joka oli kans ok. Melkein tykkään tästä vielä enemmän :)Rentoa ja ihanaa viikonloppua sullekin Sari!

      Poista
  2. Hyvän tuotteen kun löytää niin siitä kannattee pitää kiinni. Nyt on ao.t eli esim pukumiehestä saa meikeistä alea. Itsehän kipaisin ostamaan omaa lemppis maskaraa jonka hinta on turhan suolainen. Huh onneksi on viikonloppu, en olisi jaksanut enää yhtään aamu herätystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :) Tosi kiva tosiaan, kun saa nukkua vähän pidempään :) Ihanaa ja rentoa viikonloppua!

      Poista
  3. Minulle rajauskynää suositteli meidän Katri :) Kokeilin ensin häneltä ja ostin sitten oman! Helppo käyttää, siisti ja pysyy hyvin. Hyvä ostos siis :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sulla on hyvä, kun kotona on toinen meikkailija :) Terkut sinne ja ihanaa viikonloppua!

      Poista
  4. Asiasta nakkisoppaan mutta auta Jaana hyvä minua, hieman tolloa bloggaria. Miten ihmeessä olet saanut tuon "lukijat (liity tähän sivustoon)" jutun omille sivuille?? Olen ettiny ja ettiny enkä löyd tai osaa. Ärsyttävää. Kiitos jo kovasti etukäteen <3

    VastaaPoista
  5. Mee sinne ulkoasu sivulle ja valitse sitten siitä että lisää gatget. Sitten voit valita että mitä haluat sinne esim. sivun reunaan. Ei se oo vaikeeta. Kysy vielä jos haluut. Tsemppiä!

    VastaaPoista
  6. Siellä mie olen pyörinytkin mitta mikä gadget sieltä pitää valita??

    VastaaPoista
  7. Olen tässä illan istunu ja koittanut saada jotain aikaiseksi. Olen saanut ainoastaan hermoromahduksen :/

    VastaaPoista
  8. Herranen aika, mie sain sen. Jee. Nyt on ihan mahtava fiilis.

    VastaaPoista
  9. Hyvä Nanni!!! Sullahan näkyi sivulla jo lukijat! Hienoa! Mukavaa loppuiltaa!

    VastaaPoista
  10. Mä olen monesti miettinyt että onko noista rajaustusseista iloa, mutta pitääpä kokeilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse käytän rajaustussia oikeastaan joka päivä...Ei osaa enää olla ilman :) Jossu, kokeilemaan vaan :)

      Poista
  11. Lumenen meikit olivat pitkään "äitini meikkejä" minulle, enkä tuntenut niitä ollenkaan omakseni. Viime vuosina tuotteet ovat kehittyneet mielestäni huomattavasti ja nytkin huulilla on Lumenen huulipunaa ja silmät on rajattu Lumenen rajauskynällä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, varmasn 10v. sitten tuli käytettyä Lumenea ja nyt pitkästä aikaan tuli ostettua Lumenea. Kiva, kun saa ihan kotimaista kosmetiikkaa välillä. Pitäisiköhän minunkin kokeilla huulipunaa seuraavaksi :) Kivaa viikkoa!

      Poista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)