Sisällön tarjoaa Blogger.

Ihanaa perjantaita!

Heissan! Kiireinen työviikko takana. En ole ehtinyt tänne blogiinkaan käydä päivittelemässä kuulumisia. Tänään on melkein se paras päivä viikosta, koska työviikko on takana ja viikonloppu edessä. Tänään ohjelmassa on ainakin saunailta työkavereiden kanssa. Kiva nähdä työkamuja ja jutella oikein kunnolla. Illalla saatamme piipahtaa vähän kaupungille yöelämään. Saatan lähteä jonnekin kivaan pubiin, mutta yökerhoon en lähde piste. Ne ajat taitaa olla minun kohdaltani takana. Ennemmin istun ihanien ihmisten kanssa iltaa jossain ihan rauhassa kuin lähden yökerhoon. Kesällä tietty on kivaa käydä esim. festareilla js terasseilla, vaikka niissäkin tulee harvoin käytyä...Mites teillä muilla, miten tuleeko vietettyä  aikaa ravintoloissa vai oletteko enemmän koti-ihmisiä? 



Ihanaa viikonloppua kaikille lukijoilleni ja blogissa vieraileville ♥

Jaana


9 kommenttia

  1. Aivan ihanaa viikonloppua ja ennen kaikkea perjantaita. Mua ei enää baariin saa, sen jälkeen kun mahani alkoi oirehtia jokaisesta asiasta, joka ruuasta ja varsinkin pahiten alkoholista, ei minua enää saa mihinkään. Mutta osaan nauttia elämästä ilman baariakin. Saattaahan olla että törmäämme kaupungilla kun menemme treffeille ihanan puolison kanssa, syömään ja leffaan. Nautitaan illastasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ilta sujui kivasti ja hauskaa oli. Aurinkoista päivän jatkoa!

      Poista
    2. Oliko teillä Nanni hauska ilta?

      Poista
  2. Oikein mukavaa iltaa sulle Jaana, toivottavasti tulee kiva ja rento ilta!
    Minä olen enemmän kotikissa kuin yökerhoissa tai baareissa olija, joskus kaupunkireissulla saatetaan miehen kanssa kävästä baarissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sari, kiitos. Oli hauska ilta :) Näin tuntuu aika monella olevan, että koti vie voiton :) Näin kait se kuuluu ollakin, vaikka työporukassa ja kaveriporukassa hauskas onkin :) Aurinkoista lauantaita Sari!

      Poista
  3. Minä olen nykyään kotona viihtyvää tyyppiä, kesällä jos kerran tulee käytyä terassilla. Joskus kavereiden kanssa istutaan iltaa, muttei lähdetä minnekään bilettämään.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sama täällä. Useammin tulee kotona juhlittua, jos juhlii jotain. Saa nauttia hyvästä seurasta ja ei tartte lähtee mihinkään :) Se on ihan parhautta :) Aurinkoista päivää sullekin!

      Poista
  4. Hyvää viikonloppua, toivottavasti oli kiva ilta eilen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli kivaa! Kivaa viikonloppua sullekin Jossu!

      Poista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)