Sisällön tarjoaa Blogger.

Tämän päivän meikkipussi

Ajattelin esitellä tämän päivän meikkipussini sisällön. No oikeastaan on siellä pussissa muutakin, mutta tässä kuvassa näkyy, että mitä tänään käytin meikissäni. Meikkivoiteen tilalla käytän nykyään bb-voiteita. Tässä kuvassa on jokin aikaa käytössä ollut Oriflamen bb-voide. Olen tykännyt kyllä siitä. Voide on riittoisa ja peittääkin ihan kivasti. Ei silti ole mitenkään paksu voide. Ennemmin käytössä minulla oli Maybelinen bb-voide, joka oli myöskin hyvä. Bb-voiteen päälle olen käyttänyt Oriflamen irtopuuteria tai kiinteää puuteria. Ovat kumpikin erinomaisia tuotteita. Lisäksi käytän virheiden peittämiseen Joe Blascon peitevoidetta, joka unohtui kuvasta pois. Aurinkopuuteri on minulla käytössä poskipunan tilalla. Käytän toki poskipunaakin, mutta arkena on pääasiassa käytössä aurinkopuuteri. Luomivärinä minulla on käytössä luotto luomiväripaletti, Diorin viisikko. Tämä viisikko on talven viisikkopaletti. Nythän on jo tullut kevään värit...Teen yleensä yläluomeen rajauksen arkenakin ja siihen minulla on ollut käytössä Oriflamen rajauskynä. Ripsivärikin on Oriflamen...Olen todennut, että moni Oriflamen ripsari on yhtä hyvä kuin Lancomen ripsarit. Huuliin sipaisen melkein joka aamu huulikiillettä Chanelin tai kuvassa olevaa Oriflamen kiiltopunaa. Nyt vasta huomaan itsekin, että suurin osa meikeistä on Oriflamea :) Olenko vähän tylsä? No, käytän muitakin merkkejä, mutta näitä tällä kertaa :)



Onko teillä muilla mitään vinkkejä ihan uusista tämän talven meikeistä, esim. bb-voiteista? Itsellä ei ole tullut ostettua vähään aikaan muuta kuin tämä viisikko... Mukavaa loppuviikkoa kaikille! Voi kait jo niin sanoa? Eikös nyt ole jo kohta loppuviikko ;)

Jaana


Ei kommentteja

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)