Sisällön tarjoaa Blogger.

Suoristusrauta haussa

Iltaa! Minulla alkaa olla aika ostaa suoristusrauta, kun hiukseni alkavat olla jo vähän pidemmät. Olen lukenut todella monista laadukkaista suoristusraudoista, mutta nyt tuntuu, että kaikki ovat minun kukkarolle liian kalliita. Omistaako kukaan mitään edullisempaa hisuten suoristusrautaa...? Kaipaisin vinkkejä, koska rautoja tuntuu olevan joka lähtöön. Onko edullista ja hyvää edes olemassa? Kertokaa omista kokemuksista, jos vaan ehditte :)


GHD Gold Classic Styler muotoilurauta.

Cloud Nine - The Cloud Nine Micro Iron muotoilurauta.




Babyliss BST226E suoristusrauta.



Kuvissa Cloud Nine, GHD ja Babyliss suoristusraudat


Mukavaa loppuviikkoa kaikille!!!!

Jaana




2 kommenttia

  1. Hello. Minulla on OBH-Nordican suoristusrauta, on ollut ihan hyvä mutta toisaalta taas käytän todella vähän suoristusrautaa tukkani polttamisen pelossa, että en sit osaa sanoa onko se hyvä, ok vai huono. Suorat hiukset sillä tulee mutta siihen se minun taito sitten jääkin. Nykyään kaikki tuntuu olevan niin kallista :(
    Ihanaa, viikonloppu alkaa olemaan käsillä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä. Tietäisin heti minkä ostaisin, jos ei tarttis miettiä rahaa...Ihanaa viikonloppua Nanni!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)