Sisällön tarjoaa Blogger.

Ripsen räpsyttimet

Iltaa! Minulla on aikoinaan ollut ripsien pidennykset. Aikaa niistä on noin pari vuotta. Pidennykset olivat minulla pari kuukautta eli kesän ajan. Nyt minulla on taas alkanut poltella asia mielessä. Jos taas saisi keväällä / kesällä saisi ihanat uudet ripset. Tässä olen nyt hetken mietiskellyt, että mitkä ripset ovat kaikkein kauneimmat. Haluan, että ripsillä on näyttävyyttä ja pituuttakin, koska itsellänikin on jo valmiiksi aika pitkät ripset. Alla kuva toissa kesästä, jolloin minulla oli ripsen pidennykset. Silloiset ripset olivat aivan ihqut, ainakin omasta mielestäni :)


Miten teillä muilla, onko teillä ollut ripsien pidennyksiä? Jos on tai on ollut, niin millaiset ne on? Onko minkkiä vai mitä materiaalia? Olen tällä hetkellä ihan ulalla asiasta...


Jaana



9 kommenttia

  1. Olet kyllä kaunis!!!
    Mulla on ollut pidennykset kahdesti, ekalla kerralla pidin niitä varmaan 3-4 kk. En kyllä muista, mitä materiaalia ne olivat. Viimeksi mulla oli minkki pidennykset, joita pystyin pitämään vain 2 viikkoa, kun ne kutittivat niin kovasti. Olen nimittäin melko allerginen. Pidennykset olivat kyllä muuten ihanat ja niin helpot, oli aina tavallaan lähtövalmiina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Itsekkään en tosiaan muista, että mitkä ripset mulla oli. Onhan ne helpot varsinkin just kesällä, kun on aamusta jo "hetivalmis" :) Mukavaa loppuviikkoa Sari!

      Poista
    2. Joo, pitää tosiaan miettiä tuota minkki asiaa. Mullakin on aika herkät silmät. Voi olla, että ei uskalla ottaa niitä...

      Poista
    3. Niinpä, luulen kyllä että joitain muitakin vaihtoehtoja löytyy, muistaakseni kosmetologini puheli silloin jo eri ripsivaihtoehdoista. Multa kun jouduttiin ne 2 vkon jälkeen ottamaan pois, niin omat ripset kärsi todella! jäljellä oli vain tyngät ja se kyllä harmitti, onneksi ne kasvaa uudestaan melko nopeasti. Kivaa loppu viikkoa sinullekin <3

      Poista
    4. Voi että. On kyllä harmillista, jos ripset noin pahasti kärsi :( Mulla on kotona sitä ripsien kasvua vahvistavaa Neulashia, jota voin käyttää, kun luovun ripsien pidennyksistä. Jaaha, kuulostaa, että olen jo menossa laittamaan pidennyksiä... :)

      Poista
  2. Ei ole ollut,tutuilla monellakin. Minä en ole jotenkin rohjennut ottaa juurikin sen allergian vuoksi. Oishan ne eri mageet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään on onneksi tullut sellaisia liimoja, jotka käyvät myös allergiselle hyvin. Ihanaa viikonloppua Anne!

      Poista
  3. Ihana kuva ja wau mikä rusketus.
    Itse pohdin pitkään ripaien laittoa ja jostain kumman syystä otin ne toissa kesänä häihin. Mikä idioottimainen päähänpistos. Sanoin laitajalle ettei mitään mauttomia Tuksu ripsiä vaan mahd luonnolliset. Ripset oli järkyttävät, vihasin niitä sydämeni pohjasta ja mietin, mitä huttoa teen k häihin on neljä päivää aikaa. No eihän siinä mitään voinut enää tehdä. Kun ne vihdoin ja viimein lähti (loput revin pois) niin omia ei olmut enää jäljellä ollenkaan ja näytin pitkään aivan syöpäpotilaalata. En ottaisi niitä enää ikinä, oli se sen verran karsea muisto. Kauniita ripsiä olen silti senkin jälkeen nähnyt mutta itse en enää uskalla ottaa.
    Mutta ihana olet silti tuossa kuvassa, niinkuin aina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei mikä kokemus...:( Varasin huhtikuulle ajan ripsien pidennykseen :) Oma kokemus oli positiivinen, ihan helppouden ja ripsien ihanuuden vuoksi :) Ihanaa viikonloppua!

      Poista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)