Sisällön tarjoaa Blogger.

Arkisen aherruksen keskeltä

 Kyllä tämä alkuviikko tuntuu olevan arkista aherrusta töissä ja kotona. Lapsia tulee kuskattua harkkoihin ja itse koettaa aina jossain välissä päästä urheilemaan. Eilen ja tänään olen päässyt onneksi käymään kuntosalilla. Minulla on tapana käydä kuntosalilla kolmesti viikossa. Lisäksi olen yrittänyt lenkkeillä, mutta hirveesti en ole ehtinyt käydä. Ajattelin aluksi, että koetan kahdesti vielä ehtiä juoksemaan, mutta yhden kerran olen ehtinyt ja jaksanut...



Ajattelin laittaa piristäviä kuvia tulppaaneista. Ihanasti sattui auringonvalokin pilkahtamaan kuvauspäivänä. Kyllä se aurinko jotenkin saa mieltä pirteäksi ja tuo virkeyttä lisää. Elävät kukat ovat kyllä ihania. Haluaisin, että niitä olisi joka viikko pöydällä :) Mukavaa tiistaita kaikille!

Jaana


4 kommenttia

  1. Kyllä se aurinko vain heti piristää, kun sen näkee, meilläkin päin paisteli tänään niin kauniisti!
    Ihanat tulppaanit:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :) Toivotaan myös viikonlopulle kivoja ilmoja :) Mukavaa viikkoa Sari!

      Poista
  2. Sama ongelma itselläkin. Ehdin jumpalle kun muu perhe on harrastanut eli liian vähän mitä toivoisin. Itsekin pyrin käymään 3-4 kertaa viikossa mutta aina ei vain onnistu. Ihanaa loppu viikkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä...mistähän sitä saisi lisää tunteja päivään...? Hyvää yötä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)