Sisällön tarjoaa Blogger.

Suosikki astiastoni

Suosikki astiastokseni on muodostunut Villeroy Bochin New Wave astiasto.
Omistan astiastoa vasta melko vähän, mutta tarkoitus on 
ostaa vielä lisää astioista, kun on ylimääräistä rahaa.
Alla kuva ihanasta kattauksesta Villeroy Bochin nettisivuilta.


NewWave
New Vave kattaus



Sain reilut vuosi sitten 40-vuotislahjaksi suurimman osan New Vave astioistani.
Astipasti-lautanen ylimmäsellä hyllyllä ja 
siinä lautasen päällä ihanat kahvikupit. Niitä pitäisi saada ainakin pari lisää.
Alimmaisella hyllyllä on ruokalautasia ja niiden päällä
alkupalalautaset tai käy hyvin kahvikuppien kanssa pullalautasinakin.
Reunalla astipasti astiastoon kuuluvat pikkukupit, 
joihin voi laittaa esim. jotain dippikastiketta.



Punaviinilasit sain viime synttäripäivänä ystäviltä lahjaksi.
Niistä on ollut ihana juoda punaviinia,
 koska niistä tulee mieleen lahjan antajat :)





Alla pari kivaa kattauskuvaa, joita minulla ei ole yleensä aikaa ottaa...




Kaksi alimmaista kuvaa lainattu Villeroyn blogisivuilta



Mitä teillä on suosikki astiastoja?
Olisipa kiva kuulla niistä :)
Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Jaana




4 kommenttia

  1. Meiltä löytyy turkoosia ja valkoista teemaa ja sen lisäksi olen kerännyt kesästä saakka Pentikin turkoosia Geoa joka valitettavasti poistuu nyt tuotannosta. Noi molemmat astiat mielestäni kivasti sopii toisiinsa.
    Sit kaapista löytyy myös Pentikin vaniliaa josta olen miettinyt, että olisiko jo aika luopua.
    Astiat vain on niin ihania, voisin ostella niitä aina vain lisää ja lisää.

    VastaaPoista
  2. Tuo Geo sarja on nättiä, harmi, kun lopettavat! Mulla myös löytyy vaniljaa...Samaa mieltä, astiat ovat ihania :) Aina tulee uusia ja toinen toistaan nätimpiä :) Mukavaa alkavaa viikkoa sulle!

    VastaaPoista
  3. Minäkin aina jotain haaveilen ostaa,mutta sitten nuukastelen. Ostan joitakin edullisia astioita,joita yhdistelen toisten kanssa. Meillä on jonkin verran Iittalaa,laseina ja Kastehelmi-sarjana. Minulla on myös ihan alkuperäistäkin kastehelmeä.:-) Ne on minun helmiä!

    VastaaPoista
  4. Kastehelmi astiat ovat todella kauniita :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)