Sisällön tarjoaa Blogger.

Diorin kevätmeikit 2014





Diorin kevät näyttää kevään osalta herkulliselta. Värit näyttävät olevan aika pitkälti pastilliin vivahtavia. Itse en heti ainakaan Diorin viisikkoa lähtisi ostamaan, vaikka viisikot ovat olleet aina heikkouteni. Omistan varmasti kuusi viisikkoa. Jos nyt pitäisi valita viisikko itselle, niin valitsisin ylimmän viisikon. Yksittäisissä Diorin luomiväreissä oli kaksi kevätväriä vihreä ja lila. Luomiväripalettina on myös uutuus  Star product, joka on huomattavasti kalliimpi kuin perus viisikko. Diorin kynsilakoista minulla ei ole kokemusta, onko muilla? Ovatko kestäviä ja kuivuvatko nopeaan kynnessä? Huulipunissa vaikuttaa olevan aivan ihanat kevään sävyt. Voisin ottaa itselle vaikka jokaisen :)   



                                      


     






   





Mitä olette mieltä Diorin kevätmeikeistä?

Jaana



11 kommenttia

  1. Ihania meikkejä. Minulle tehtiin häihin silmämeikki vihreällä luomivärillä joka on väri mitä en itse ole koskaan laittanut, se oli todella ihana ja sopi minulle hyvin. Jostain syystä en ole vihreää itselleni ostanut mutta mielessä se taas on ollut mutta haluaisin ehdottomasti ensin kokeilla ko. väriä että se olisi juuri se sopiva väri. Jostain syystä kirkaanpunaiset kynsilakat on minulla nyt pop ja haluaisin kokeilla myös kirkkaan punaista huulipunaakin. Olen aina ollut ihan värittömän huulikiilteen käyttäjä mutta nyt olen hommannut ihanan tummanpunaisen kiilteen ja tykkään siitä.
    Huulipunista siis ottaisin tuon punaisen ja luomiväreistä tuon vihreän joka itseasiassa näyttää todella kivalta.

    VastaaPoista
  2. Minkähän hintaisia noi luomivärit ovat?

    VastaaPoista
  3. Englannista tilattuna 50e luokkaa ja Suomessa 10e kalliimpi. Joskus alesta saa halvemmalla. Paras luomiväri mitä mulla on ollut :) kestää luomissa hyvin pitkään.

    VastaaPoista
  4. Minulla ei ole kokemusta Diorin tuotteista, ArtDecon kylläkin. Se on kyllä totta, että luomiväreissäkin on eroja, Lumenen tms. eivät tahdo minun luomissa pysyä alustuotteista huolimatta. Diorin kevätmeikit ovat kyllä ihanan pirteän värisiä.
    Minä valitsisin tuosta viisikosta ylemmän. :)

    VastaaPoista
  5. Diorin viisikossa rahat ei mene hukkaan :) Paletti on kyllä hintansa väärti. Sen verran laatutuote :)

    VastaaPoista
  6. Mistä nettikaupasta olet tilannut näitä ja/tai muutakin kosmetiikkaa?

    VastaaPoista
  7. Olen tilannut ainakin feelunique.com. Joulua ennen sain alennuskoodilla vielä vähän alea :) uutiskirjeen tilaajille tulee ale koodeja välillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihania värejä! Itselleni haluaisin lilan sävyjä. Minulla on ruskeasävyinen Diorin viisikko, sain sen kälyltäni :)

      Poista
    2. Ihania värejä! Itselleni haluaisin lilan sävyjä. Minulla on ruskeasävyinen Diorin viisikko, sain sen kälyltäni :)

      Poista
  8. Sari, sun ruskeisiin silmiin sopiikin hyvin liilan värit :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  9. Nanni, ammattimeikkaajat osaa katsoa värit erillä tavalla kuin itse. Usein kosmetologilta saa tosi hyviä vinkkejä värien valinnassa. Rohkeampiakin ideoita, joita itse ei ehkä olisi kokeillutkaan ihan heti :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)