Sisällön tarjoaa Blogger.

Aika kuluu nopeaan...

Aika kuluu todella nopeaan ja varsinkin nyt joulun aikaan.
Itsenäisyyspäiväkin tuli ja meni. 
Olimme tosiaan mieheni kanssa viettämässä pikkujouluja
 kaupungilla itsenäisyyspäivän aattona.
Tässä pari kuvaa hotellihuoneessa laittautumisen keskeltä.
Suosikkimeikkeinä minulla on Diorin viisikko luomiväri,
 joka on minun kohdallani kestävin luomiväri.
Ripsivärejä vaihtelen kovasti ja niitä on useita suosikkeja.
Kuvassa minulla on käytössä Oriflamen ripsari.
Hajuvetenä minulla on Marc Jacobsin Dot. Hajuvesiäkin minulla löytyy kotoa
varmaan seitsemän pulloa.
Nyt toivoisin saavani Armanin Si ja Bossin Nuit hajuvedet.
Mies innostui ottamaan muutaman kuvan...
Eivät ihan parhaita ja poseraaminen jäi vähiin :)













Päällä minulla on Vilan paita ja jalassa minulla Reservedin mustat nahkahousut.
Kenkinä minulla oli uudet ylipolven Have2haven saappaat.
Kaulassa minulla H&M koru ja ranteessa Guessin nahkainen rannekoru.
Kokonaiskuvaa ei ehditty ottaa, kun oli niin kiireinen aikataulu.

Kiirettä on tosiaan ollut miniloman aikana.

Miten teillä muilla? Onko joulukiireitä kotona?

Jaana





2 kommenttia

  1. Ihana rannekoru sekä kynsilakka.

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Sain häälahjaksi rannekorun.
    Itsekkin tykkään siitä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)