Sisällön tarjoaa Blogger.

Uusi bloggaaja esittäytyy

Moi kaikille!

Olen juuri nelikymmmentä vuotta täyttänyt nainen. Olen neljän poikalapsen äiti ja yhden miehen vaimo. Pidempään olen jo haaveillut blogin perustamisesta ja nyt päätin sen tehdä. Minulla on ollut askartelu aiheinen blogi Terkan touhut ja on vielä edelleen, tosin hiljaisena :) Haluan blogini sisältävän muoti- ja kauneusjuttuja. Näin suurperheellisenä voin vain haaveilla kaikista merkkivaatteista. Itse pystyn hankkimaan suurimmaksi osin Vilan, Vero Modan, Hennesin ym. vaatteita. Blogini tulee sisältämään muutakin muotijuttuja, ettei ihan tylsäksi käy.

Tällä hetkellä blogin pitämisessä ongelmani on pokkarikamera. Toivoisin saavani itselleni järkkärikameran. Jospa saan sen tulevaisuudessa senkin hankittua. Siihen saakka tulette näkemään vähän heikko laatuisimpia kuvia. Laiton tähän tämän aamuisen kuvan itsestäni. Töihin olen lähdössä :)


Tervetuloa siis kaikille blogiini!

Jaana


6 kommenttia

  1. Mukavia bloggaushetkiä uudessa blogissa! :)

    oddteahouse.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos kovasti! Tulen käymään luonasi vasta vierailulla :)

    VastaaPoista
  3. Itsekin tuoreena bloggaajana toivottelen tervetulleeksi kirjoittelemaan.
    Samaa vaatekategoriaa itselläkin on kun eipä kaikilla perheellisillä ole mahdollisuuksia ostaa kaikkia vaatteita merkkiliikkeistä ja rehellisesti sanottuna, en löydä mitään vikaa H&M.n vaatteista. Ylepänä siis kannamme edullisempia vaatteita.

    VastaaPoista
  4. Näin on. Joskus alesta saattaa ostaa "merkki" vaatteita, jos sattuu kohdalle :)

    VastaaPoista
  5. Miten mä nyt vasta tajusin, että sulla on myös tällainen blogi. Lisään ehdottomasti sun blogisi mun seinälle omaan lukuluetteloon ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva, tervetuloa vaan Maiju!

      Poista

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)