Sisällön tarjoaa Blogger.

Rennosti viikonloppuna

Olen koettanut saada jokaiseen viikonloppuun aikaa rentoon oleiluun.
Hankalaa se on, koska olen yleensä aika touhukas...
Tuntuu, että kotona ois aina niin paljon tekemistä.
Tänä aamuna oli ihana herätä, kun yön aikana oli satanut kovasti lunta.
Kaikki puut olivat lumen peitossa :)
Luminen luonto on todella kaunista katseltavaa.

Tämä on ihanaa aikaa vuodesta siinä mielessä,
 kun saa alkaa miettimään tulevaa joulua ja sen valmisteluita.
Tänä viikonloppuna olen tehnyt muutamia joululahjahankintoja.
Kodin sisustusta olen myös hiukan uudistanut.
Kuvassa taustalla näkyy uudet tyynynpäälliset, jotka tilasin H&M:ltä.
Pirteät väripilkut saa mielenkin virkeäksi :)




Korttien teko on myös lempipuuhaani :)
Tänään on aikomus tehdä muutama joulukortti. 
Tein askartelu aiheiseen nettikauppaan nimeltä Paperellaan tilauksen vasta 
ja paketti saapui sieltä perjantaina.
Alla näkyy pienet hankinnat Paperellasta.
Kotona minulla onkin sellainen arsenaali askartelutarvikkeita, 
että oikeistaan minun ei olisi tarvinnut tilata mitään..
Aina on silti kivaa saada jotain uutta :)



Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!



Ei kommentteja

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)