Sisällön tarjoaa Blogger.

Perjantai, viikon paras päivä!

Perjaista on tullut minulle ehdottomasti paras päivä viikosta. Silloin on vielä viikonloppu edessä.
Tänään olen todella tyytyväinen, että mitään ihmeempää ohjelmaa ei ole tänään, eikä koko viikonloppuna.
Tämän illan otan rennosti kotona perheen kanssa.
Nautimme hiukan glögiä ja lasten iloksi teen pizzaa illaksi. 
Suosikkiohjelmaksi on muodostunut minulle Vain elämää- ohjelma. 
Tänään myöskin se pitänee katsoa.

Nyt on juuri se ihana iltapäivän hetki, kun saan kupin kahvia uudesta Willeroy Bochin kupista ja muutaman palan tummaa Royalin suklaata. Kotona on nyt ihan hiljaista. 




Syksyn pimeyden kruunaa valollaan kynttilät, joita tulee sytyteltyä lähes joka ilta, mutta erityisesti viikonloppuna sytyttelen kaikki mahdolliset kynttilät :) Kyllä syksy tosiaan väsyttää, niinkuin Marjukkakin
blogissaan kirjoittelee. Syksystä minä selviän aika pitkälti liikunnan avulla.
 Liikunnasta saan voimaa jaksaa arjessa, näin se vaan on :)




Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Viikonloppuna päivittelen tänne vielä viikonlopun tunnelmia ja ehkä jotain muutakin :)


Ei kommentteja

Kiitos kommentistasi, se on minulle tärkeä :)